Danmark vs Sverige

Tisdag..


I dag var en dag jeg gerne vil undgå. På arbejdet blev det rodet .. en syg .. en anden gik hjem tidligere alligevel .. Det kunne ikke være mere trist end det var i dag, som jeg siger.

Jeg har så mange af jer nu kender lidelser danske feber .. ved ikke, hvor længe det vil blive, eller om det vil forsvinde ud af første sted.

Jeg har lige set med det ene øje på det danske krimiserier og lyttede med både ører i den mest fantastiske sprog nogensinde er skabt. Dansk er som balsam for hår .. som Revaxör for overbelastede ører .. og næsespray for blokeret næser.

Skal snart sætte mig til at sove for natten til imorn skal jeg stå tidligt op .. gå til tandlægen .. og derefter arbejde fra 10 til formentlig over 20 af hans kolleger, når man er syg.

I dag var jeg i reumatologi, der fortalte mig, hvordan de seneste testresultater blev. Ingen blev fundet fejl med ultralyd, de gjorde for et par måneder siden. Læge ville imidlertid stadig forsøge at finde ud af, hvorfor jeg har for mange røde blodlegemer i blæren. Det bør ikke være tilfældet, og derfor er han ivrig efter at finde ud af, hvorfor jeg stadig har det.

Så nu lægen til at tænke over, om de har brug for at gøre en gastrskopi og tjek blæren ved hjælp af et kamera .. nu, hvordan det vil passe der.

Nu er det tid til at børste tænder og sove, så jeg kan holde op med dagen i morgen. Vil lige generende, som det var i dag .. Der vil blive brug for al den energi, jeg kunne have tid til at genoplade natten timer mørke.

Søde drømme om dig og håber du har en god dag i morgen. Knus Christine





Idag var en dag jag gärna skulle slippa. På jobbet var det rörigt.. en sjuk.. en annan gick hem tidigare ändå.. det kunde inte bli mer trist än det var idag som sagt.

Jag har som många av er nu vet om drabbats av Dansk feber.. vet inte hur länge den kommer stanna eller om den kommer försvinna utav huvudtaget.

Jag har just tittat med ett öga på den danska polisserien och lyssnat med båda öronen på det mest häpnadsväckande språket som någonsin skapats. Danska är som balsam för håret.. som Revaxör för täppta öron.. och nässpray för täppta näsor.

Måste snart lägga mig och sova för natten för imorn ska jag upp tidigt.. åka till tandläkaren.. och sedan jobba från klockan 10 till förmodligen dryga 20 då en av kollegorna är sjukskriven.

Idag var jag hos reumatologen som meddelade mig hur de senaste provsvaren blev. Inga fel hittades med det ultraljud de gjorde för ett par månader sedan. Däremot vill han ändå försöka ta reda på varför jag har för många röda blodkroppar i blåsan. Det ska nämligen inte vara så och därför är han mån om att ta reda på varför jag ändå har det.

Så nu ska doktorn fundera på om de behöver göra en gastrskopi och även kolla blåsan med hjälp av en kamera.. hur nu den ska få plats där. :  )

Nu är det dags att borsta tänderna och sova så jag orkar med dagen imorgon. Blir den lika bökig som den blev idag.. kommer all energi att behövas som jag kanske hinner ladda under nattens svarta timmar.

Sov gott på er och hoppas ni får en fin dag imorgon. Kramar Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0