Längtan efter påskägg

Onsdag..


Tur det är påsk snart.. för nu vill jag bara vara ledig.  : )





Ni som följt min blogg de senaste månaderna.. ja sen efter nyår.. har nog märkt av en ovanligt glad och possitiv Stina. Det är ju sån jag är.. sån jag vill vara.. se glatt på livet och på mina medmänniskor. Jag har på sista tiden kännt mig lycklig och trygg i mig själv.. skrattar och skämtar med folk och fä. Jag har mått toppen och ska baske mig också fortsätta känna mig glad och uppåt.. trots att jag idag stött på information som jag ABSOLUT inte trodde var sant.

Jag längtar efter påskhelgen och då jag ska ut till R-ön igen. Där kan jag släppa allt vad jobb.. storstad och annat bök heter. Andas in frisk luft och umgås med hjärtliga människor för en stund. Hade jag inte haft alla syskonbarnen och miljön där ute på ön att fara till.. då hade jag nog blivit en arg och livlös person inombords.

Så.. fram med påsken så jag får känna mig levande igen.  : )


// Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0