Fyra dagar om inne och ute

Onsdag till Lördag..


Nu när jag börjat jobba så förbaskat.. på gott och ont.. blir det inte mycket ork kvar till att uppdatera omvärlden om vad som händer i mitt liv.  : )

Stinas INNE-LIST:

Villa Puccini rödvin
Att våren är på väg
Snälla och trevliga kunder på jobbet
Skatteåterbäringen
Att hitta på roliga saker med mina vänner
Mitt uppgraderade Kasslerrecept.. mums
Kommande semester i sommar
Kiwi och kärnfria gröna vindruvor
Vinthers spelning i maj
Ska börja jogga igen så fort snön är väck
Ögonmasken när jag sover
Ljuset.. värmen som stiger.. folk börja änterligen tina upp





Stinas UTE-LISTA:

Fesaljummet vatten i kranen när man är dötörstig
Den snö som fortfarande ligger kvar
Kunderna man vill be fara och flyga pga deras högljudda otrevliga sätt
Höjningen på bilförsäkringen pga bilolyckan
Sena kvällar på jobbet blir smörgåsbukfylla till middag
Att inte ha lika mycket fritid som tidigare
Behöver spara massa slantar
Ost smakar inte längre vad ost smakade förr
För lite konserter att gå på
Att bli äldre gör en kurvigare.. på något sätt
Omvända världen i trafiken som numera råder bland bilisterna
Bullriga morgonpigga grannar i huset


Onsdag var det jobb.. torsdag var jag ledig och åkte hem och hälsade på min gamle far.. biofar G.. fikade.. gick en sväng upp till hästgården intill.. på fredag var det jobb igen.. lördag likaså.. åkte med min vän P en sväng till IKEA på kvällen.. köpte stora plastväskor att lägga vinterdäcken i när det blir dags att byta till sommarhjulen.. och söndag är jag ledig igen och ska hitta på något trevlig med min vän A-M.

Hoppas ni får en fin fin helg med det ni hittar på. Var rädda om er och var snälla mot varandra.. omtänksamma och kärleksfulla får ni inte heller glömma bort att vara.  : )

// Kramar från mig.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0