Härliga tisdag

Tisdag..


Idag var det jobb och en bra dag blev det.  : )

Idag var en bra dag på jobbet. Kollegorna var friska och glada och kunderna likaså.. menar glada.. för friska har jag ju ingen aning om de var eller inte.  : )

Fick mycket gjort även idag och det börjar mer och mer bli som jag.. eller vi.. vill ha det. Nu är det mest jag som fixar så då kan man väl också säga att det blir på "mitt" sätt. Oavsett vem som gör det.. är det oerhört uppskattat av alla att det äntligen är någon som tar tag i det så det blir ordning på torpet någon gång.  : )

Stängde affären och sedan hem och åt en sen middag i soffan. Pratade en stund med mamma och tittar just nu med ett öga på tv:n.. och med det andra skriver jag dagens bikt.

En ny het sak som många testar på är chattroulette.. där man kopplar upp sig och blir sedan slumpmässigt vald att prata med vem som helt.. runt om i världen.. som är uppkopplad samtidigt förstås. Jag har inte testat det själv och vet inte heller om jag kommer göra det.. men nedan finns ett exempel på hur det kan te sig när man öppnar upp kontakten mot omvärlden..  : )



Lady Gaga - Telephone (CHATROULETTE VERSION)

http://www.youtube.com/watch?gl=US&feature=player_embedded&v=8qBFNaA7u1E


Nu är det snart dags att sova för kvällen. Imorgon jobbar jag det tidiga passet.. 9 - 18.. och efter det ska jag möta upp A-M i Solna för att gå till Gastra och avnjuta varsin smarrig Vedugnspizza.

Sen är det torsdag och mera jobb.. en eventuell promenad med P efter det.

Fredag är det söndagsöppet så då passar jag på att jobba för att få dubbelt upp med lönen.. spara spara ni vet.  : ) Sen på kvällen ska jag hem till min gamle vän jag inte sett på några år.. M från PUB och numera jobbar på NK. Bjuden på middag är jag och jag har önskat att han ska ladda stereon med Rammstein som jag gillar numera.. men inte då vilket han gjorde. Äntligen kommer vi vara överrens om hur volymen ska vara.. Sky Hög.  : )

På Påskafton är jag ledig från jobbet och åker ut till R-ön och umgås med alla familjemedlemmar jag har där. Ser fram mot sillen.. äggen.. musten och allt det andra goda som brukar finnas med på bordet.

På söndan ska jag nog träffa A-M igen.. ta oss bort till Haga Slott igen för att ta closeup-bilder på slottet innan man inte längre kan gå så nära. Kanske kul att ha efter att Victoria flyttat in där. Visa för folk hur det såg ut där INNAN det relativt nära förbipasserandet togs bort.

Annandan kommer jag sedan jobba igen för det är ju en röd dag även det.. och då blir det 100 % OB vilket är välkomna slantar till mitt nu återigen växande sparkonto.  : )

Hoppas ni får en finfin Påskhelg med allt ni hittar på och stoppar i er. Var rädda om varandra och glöm inte dricka varannan vatten till nubben.. så vaknar ni kanske inte dagen efter med ont bakom ögonbryna.  : )

// Kram på er alla Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0