Köra-lagligt-i-trafiken veckan är igång

Söndag och Måndag..


På söndan stack jag ut till ön och hälsade på tvillingarna och deras föräldrar.. dvs min yngre syster med kille. Där var också mor och hennes gubbe.. och sen åkte jag hem till storsyrran och hennes döttrar.. ja allihop med andra ord.  : )

På måndag vaknade jag upp och tänkte att denna vecka ska jag köra lagligt varje dag. Varför kanske ni undrar.. ja det kan jag med göra MEN ska göra detta för att se hur det påverkar bensinförbrukningen.. tiden och antal svordomar. Bättre anledning finns väl knappast.  : )

Så med veckans första dag av bilkörning avklarad ser resultatet ut så här:

1) Minskad bensinförbrukning 15%
2) Ökad tid att köra 5%
3) Antal svordomar 1%

En klar förbättring måste jag säga.. i alla fall vad gäller svordomarna.. : )



NU ska jag göra mig något att äta och sen blir det slapp i soffan eller om jag ska fortsätta kladda på tavlan.. det visar sig väl strax hur det blir med den saken.

Hoppas ni fått en bra och trevlig start på denna vecka.. numero 21. Nu är det bara 6 veckor kvar till semester vilket känns mer än bara bra. Jag längtar så jag spricker och kan nästa känna doften av tång och hav redan nu.  : )

// Hej på er..  Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0