Mitt foto blev utvalt

Fredag till Måndag..


Igår öppnade jag min mail.. fann ett brev från Mitt i.. klickade snabbt på det.. fann ett GRATTIS - du är utvald att få din bild bland 300 andra att ställas ut på Fotografiska. Helt otroligt.. ni förstår att jag blev själaglad.  : )



Fotografi från Fotografiska.


Jag var på FOTO-mässan i lördags med M och S.. det var tyvärr ovanligt få kameror att titta på.. mest tillbehör var det. Själva fotoutställningen var sådär.. jag gillade i och för sig den med olika stockholmsbilder inramade i svarta stora ramar kant i kant med varandra.. mäktigt med alla färger i bilderna.. alla kontraster.. så ska jag nu göra hemma på väggen bakom soffan.  : )


Fotografi från Fotografiska.


Jag är nu inbjuden att gå på Vernisage den 6 december.. där kommer mitt bidrag tillsammans med 299 andra att hängas upp på väggarna. Det var totalt 4000 bidrag som skickades in.. så detta var en gigantisk vinst för mig att bara komma med.  : )

Jag ska ta med mig mamma som sällskap.. först blir det mingel med snittar och bubbel.. sedan utser man vinnarna i tävlingen.. totalt tio vinnare blir det av olika grad.. efter det öppnas visningen för oss alla som skickat in bidrag.. jag ser fram mot detta med ett stort leende.. faen vad bra gjort av mig.. klapp klapp på axeln.  : )

Jobbar idag 10-19 med trötta ögon och en ömhet i kroppen.. livet är inte alltid en dans på rosor.. då och då trampar man på en tagg.. eller törn.. och även om man får bort den ur foten så stannar märket ofta kvar. Ska se om Jukon sårsalva fungerar denna gång.. det lär visa sig om inte annat.

Hoppas ni haft en trevlig helg med det ni hittat på.

// Kram så länge.. Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0