Porträtt av mig själv

Lördag till Måndag..


På lördagmorgon åkte jag iväg och köpte ingredienser till två frukt- och bärpajer jag skulle ta med ut till ön.

Tvillingarna var lika busiga men goa som de alltid är. Mamma och hennes R kom över till lillsyrran.. dit kom också barnens farmor och farfar.. A och L.. så det blev trångt vid bordet till fikan.. men det var ju meningen också.  : )



Jag.. drömmer mig bort mot en vägg.


Idag måndag har det varit jobb igen.. och så fortsätter det fram till lördag.. som är som en söndag i handeln.. vilket innebär mer pengar i plånboken.. jo jag tackar ja.  : )

Sitter just nu hemma i soffan.. magen är mätt.. bilen fick sista parkeringen på gatan.. puha.. lekte för en stund sedan med kameran.. jag var både fotograf och motiv ikväll.. reslutatet efter lite skoj i bildfixarprogrammet ser ni ovan. : )

Kom att tänka på mitt gamla favoritband här om kvällen.. jag upptäckte Glasvegas när jag bodde nere i Göteborg. Jag föll för gruppen.. spelade deras låtar för barnen och de föll nog lika hårt de med. De igenkännande tonerna fick mig att tänka på de små.. som nu är rätt så stora. Kram på er.


Glasvegas - Please come back home
http://www.youtube.com/watch?v=SJ3sSQQfwXE&ob=av2n


// Kram på er så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0