Vilken händelserik dag

Måndag..


Idag var det jobb igen.. och denna dag var det jag som blev påhoppad av en kund. Jag fattar verkligen inte var alla knasbollar kommer ifrån.. och varför fattar de inte att jag vill hjälpa dom.. ja i alla fall fram tills de börjar skrika och kalla mig dum i huvudet.. då ser jag rött och sen är det slut på diskusionen.. Basta.

Två trevliga.. eller egentligen tre trevliga saker har ändå skett idag. Först fick jag äntligen tag på det skoförsäljningsföretag jag köpt stövlar av. Stövlarna var inte vad jag ville ha så jag valde att returnerade dom och har inväntat återbetalning från dom för de pengar jag lagt ut.

Idag fick jag då äntligen tag på dom på företaget.. sa att jag vill ha mina pengar tillbaka.. de skrev ner mitt kontonummer igen.. och efter tre timmar satt pengarna på kontot. Tackar och niger för det.  : )







Det andra trevliga som idag hände är att jag nu bestämt helg med Gotlänningarna.. jag åker över till ön 12 - 14 november.. samma helg som också lillsyrran ska tävla med sin häst. Ska bli väldans mysigt att träffa dom igen. Sist vi sågs var i somras.. en kortis.. eller två kortisar.. men nu blir det en hel lång helg.. längtar.. längtar.  : )

Men.. det bästa med denna dag var ändå det samtal jag fick på tidiga eftermiddan.. från M. Uuuuj vad jag saknat honom.. längtat och saknat om och om igen. Nu är äntligen väntan över.. vi ska ses i övermorgon. Jag kan lova att det blir många långa kramar.. har några att ta igen sen sist vi sågs. : )

Fotografierna ovan är för M.. för att du är den du är.. och för att jag tycker om dig så hiskeligt mycket.  ♥ ♥ ♥

Nu är det dags för mig att krypa ner under täcket. Imorn blir det jobb igen.. bäst ladda batterierna om det dyker upp fler knas-cocos på jobbet. Sen ska jag då köra upp till Ms föräldrars gård på torsdag.. och därefter ut till ön för att busa med tvillingarna en stund.

Hoppas ni haft en fin vecka så här långt.. och får en trevlig fortsättning på den förstås.

// Många varma kramar.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0