Äntligen helg igen

Fredag..


Idag var det jobb 9 - 18.. den gick framåt med en svag känsla av magbacillsjuka.. hmmm.. onödigt.. himla onödigt. 

Jag vet inte varför jag fick detta plötsligt dåliga tillstånd.. kanske är det något jag ätit.. jag fick för mig att kycklingen jag åt till lunch kanske hade salmonella i sig. Jag åt av den både igår och från samma förpackning även idag.. kollegorna trodde dock risken var liten för det.. men symtomen stämmer. Nåja.. någon gång ska man ju lägga benen i vädret.. kanske är det dags för det nu.  : )



Hittade denna snygga Ankel Boots från Esprit för 799 kr - Sophie.. hos en nätbutik idag http://www.brandos.se/. Den är helt min stil.. men vågar man köpa skor och stövlar på nätet..? Tänk om den sen känns obekväm på foten.. då måste man skicka tillbaka den och sånt kan ibland bli bökigt. Ska kanske kolla in någon av Esprits butiker och se om den finns att prova hos dom. Sugen på den är jag oavsett var den kan inhandlas någonstans.  : )

Jag saknar M som är borta även nästa vecka.. imorn kör jag ut till ön för att träffa tvillingarna och passa dom några timmar medan lillsyrran och sambon ska ut på några ärenden. Hoppas vilddjuren är snälla och skötsamma.. annars springer jag ut i skogen och gömmer mig tills deras föräldrar är hemma igen.  : )

Tittade in det nya köpstället Bromma Blocks idag http://www.brommablocks.se/. Himla snygg inredning och armaturer i de gamla stora flygplanshangarerna. När jag kom in i Entren kände jag bara Wooooow.. snyggt.. inbjudande.. här måste finnas allt för den som söker något att köpa. Jag gick upp på övervåningen där Nordik finns numera.. jippiii.. Skoaffärer.. klädaffärer.. ja allt som brukar finnas i en galleria fanns även där.

MEN.. varje butiks golvyta var så liten att det var så otroligt få varor de fick plats med. På grund av detta måste man kanske ändå ta sig till de större butikerna. Mitt betyg på detta nya köpvattenhål blev blott en 3:a.. helt och hållet för den fräna miljöns skull. : )

Jag ska återkomma dit en annan dag och finkolla allt som finns där.. kanske höjs betyget då.. ska testa fikens kaffe och sånt.. så jag har inte gett upp än.. jag ger dom en chans till.  : )

Nu ska jag varva ner här och sedan krypa ner under täcket. Måste vara pigg till imorn då jag ska ha hand om småkillarna. Hoppas ni får en fin helg med det ni hittar på.

// Många kramar från mig.. Christine


* * *

Hej ëmbël.

Shpresoj se ju keni një fundjavë fun në Maqedoni dhe se udhëtimit makina është duke shkuar mirë. Flas me ju kur ju vijnë në shtëpi përsëri .. në shtëpinë tuaj dhe Örjans. :)

Hugs prej meje .. Christine

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0