Bästa överaskningen

Söndag..


For ut till ön på morgonen.. ville träffa tvillingarna innan de skulle gå på kalas hos kusinerna.. sen for jag över till mamma och R.. och avrundade ödagen med ett besök hos storsyrran och alla som var där hemma.  : )

Åkte hem på eftermiddan.. fick ett telsamtal från M som sa det var knas med internet på hotellet i Pristina.. så inget skypande kunde det bli den kvällen. Bara bita ihop.. vänta till tisdag som vi bestämt.. efter att han kommit hem till SWE igen.. och älgar och annat hamnat i frysen (älgjakten startar 11/10).





En dryg timme senare då jag satt i soffan.. tittade på LA Ink.. målade fossingsnaglarna fina.. hör hur det klickar till i hissen utanför.. någon sekund senare ringer det på dörren.. jag tänker snabbt - Kan det verkligen vara sant..?

Går försiktigt (för nagellackets skull) men snabbt fram till dörren.. den som står utanför håller för titthålet så jag inte kan se vem det är.. det måste vara M.. hoppas det är M.. jag låser upp dörren.. vrider ned handtaget och öppnar den.. och där står han.. med ett stort leende på sin mun.. heeeeelt otroligt. : )

Ja ni ser.. man ska våga drömma.. drömma stort och drömma litet.. för ibland slår drömmarna in. ♥ ♥ ♥
  

// Kram på er alla.. Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0