Ledig grå torsdag i stan

Onsdag och Torsdag..


På onsdan jobbade jag tidiga passet.. att sluta 18 känns numera lyxigt härligt.  : )

Dagen rullade på lika bra som de gjort hittills denna vecka. Inga direkta problem eller raseriutbrott från kundernas sida.. och då finns heller inget att klaga på.  : )

Hemma slängde jag ihop en smarrig omelette med salami och gröna oliver i till middag.. massor av grönskare bredvid och allt blev till en gourmet-light-måltid.  : )

Tittade med ett öga på säsongstarten av Bonde söker fru. Men då jag höll det andra ögat på datorn och pratade samtidigt med M som veckan ut är kvar i Kosovo.. så vet jag i nuläget inte vilka fyra bönder som vi kommer att få följa i tv-rutan.. och vilka som fick klara sig på egen hand. Det lär visa sig om inte annat i nästa vecka då allt sätter igång med utgallringar och diverse val i kärlekens tecken.  : )





Idag torsdag är jag ledig.. så skönt så skönt.. ska strax in till stan och sätta mig i frisörstolen för en timme. Efter det blir det raka vägen hem och börja ögna igenom den hemsida för KY-utbildningar jag fick tips om igår av en kollega. Det fanns ju hur mycket som helst att välja bland.. sen är det bara mitt egna intresse och förkunskaper som sätter stopp.. eller väljer ut de kurser jag kommer söka in till.. spännande.  : )

Jag ska också titta igen utbudet av lediga tjänster och se om jag hittar något som verkar trevligt. Nää.. nu är det hög tid att dra på mig skorna och börja röra på mig. Hoppas ni får en fin dag med det ni hittar på.

// Kram så länge.. Christine


* * *

M.. saknar dig och ser fram mot att du är hemma igen. HOppas du får en kul dag i Pristina.. kör försiktigt bland biltokarna som finns där nere.  : )

Puss och kram..

♥ ♥ ♥





Kommentarer
Postat av: MJ

Har överlevt bilkörningen.... Snart hemma i kära Sverige :)



Miss you!



/M

2010-10-07 @ 18:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0