Molnig tisdag i stan

Måndag och Tisdag..


Minns bakåt och längtar framåt.  : )

Måndan jobbade jag.. 11 - 20.. behövde stänga istället för en kollega som var sjuk. Det blev en rätt ok dag då allt flöt på i lagom tempo.. med andra ord var det lagom många kunder.. mest glada sådana.. och inget krångel eller strul att lösa.  : )



Idag tisdag jobbar jag samma pass.. 11 - 20.. lite trist att stänga två dar i rad.. men vad gör man.. bara bita ihop och se fram mot den 25:e.  : )

Igår beställde jag ankel bootsen jag hittade på nätet.. för ingen av Esprits butiker har den hos sig. Det finns galet många skomodeller av det märket.. så butikerna kan ju inte ha allt.. förståligt förstås. Fri frakt.. full returrätt utan porto att betala på väg tillbaka till nätbutiken.. så jag testar.. kan inte bli mer än fel.  : )

Nu ska jag göra mig i ordning innan det blir dags att gasa iväg mot jobbet. Hoppas ni fått en bra start på denna vecka.. numero 40.

// Kram Christine


* * *

Hej ju.

Shpresoj se ju keni një ditë të bukur në Prishtinë. Këtu në shtëpi moti gri dhe pije freskuese në ajër se ju ndoshta keni atje poshtë me ju.
Mendoj për ty..

Puthje dhe përqafime Christine

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0