Jahaja.. så var det onsdag igen

Onsdag..

Thoughts that flow freely in the universe
Runs into old memories

The result is more crazy than it was originally
So why even start thinking from the start

* * *

Idag jobbade jag 9 - 18.. därefter mötte jag upp min vän P utanför jobbet.. tog bilen till MIO i Heron City.. P skulle titta på ett bord där.. sedan blev det en fika på wayne´s Coffee.. latte och matig smörgås till middag.. sen vidare till IKEA för att köpa hem klotljus och Rib´s.. P hittade lite mer saker än så.. inga rånare var på plats denna afton.. tackar och niger för det.  : )

Efter det blev det ett stopp på City Gross.. köpte hem lite grönt och därefter körde jag hem P och vidare hem under Södermalm.. över Centralbron och stannade vid slutdestination Hemma. Ingen P-plast fanns ledig så står istället uppe vid skolan.. ska gå ner innan jag lägger mig och se om det finns en ledig plats då.. annars blir det till att ställa klockan på 07:00.  : )




Glada M springer ikapp med kameran..



Busige V tycker om att skoja med moster.. älskar alla knappar på minnesmaskinen..



M kollar in pappas fyrhjuling.. så snart de når till gasen kommer de lära sig köra också..



V halvspringer med raska steg mot brorsan framför.. får ju inte missa något..



Idag fyller lilla T nere i Göteborg 13 år.. det är ju helt galet.. blir stora tjejen.  : )
S.T.O.R.T grattis och massor av kramar från mig. Hoppas du haft en kanondag med det du och ni hittat på. Skulle jag varit nere i stan idag.. hade jag bjudit ut dig på bästa fikan Ever.  : )

Länken är till Kents låt - Gamla Ullevi.. en himla go låt.. fick mig att börja tänka på dig T.  ♥ ♥ ♥


http://www.youtube.com/watch?v=Tz6SFL3dqPU&feature=related


Nu ska jag gå ner och se hur det blir med sovmorgon eller inte. Är ledig imorn nämligen och vill helst inte kliva upp 7 då. Ska sen ut till ön till 15:00 och med syster yster hämta hem vilddjuren från deras dagis. Jag hittade supersnygga jeans till dom idag.. kostade en spotstyver av vad deras byxor annars brukar kosta.. så det blir till att prova och hoppas de sitter som en smäck. Bilder kommer sen om pojkarna och dess mor tycker om dom.  : )

Efter öbesöket hoppas jag på att träffa M på kvällen.. husbyggen brukar sluka tid så det visar sig om vi hinner ses eller ej.  : )


// Kram och god natt på Er.. Christine




Kommentarer
Postat av: Tova

Tack, vad gullig du är! ♥



Jag saknar dej massor, vi måste verkligen träffas..



Massor med kramar från mej!

2010-10-25 @ 14:23:15
Postat av: Christine

Hej Fisen.. : )



Hoppas du fick en kul födelsedag med massor av kramar.. paket.. hurra-sång.. blommor och annat.

Hoppas också det går bra i skolan.. att killarna är snäll mot dig.. att dina vänner är schysta.. och att E och V inte kör för mycket med dig. ; )



Kram och kram.. Christine

2010-10-27 @ 11:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0