Snygga jeans får man aldrig för många av

Tisdag..


Jo jag tackar ja.. gröna vågen på väg hem och ledig P-plats precis utanför porten.  : )

Idag jobbade jag som sagt 11 - 20.. och denna dag försvann märkligt nog snabbt bakom min rygg. Kom hem för ett tag sen.. har ätit middag.. kollat posten.. pratat med M via Skype som ikväll hade en hackig och seg lina.. samma visa var det även igår kväll.

Samtalet blir så ohörbart och svårförståeligt då när ljudet kommer och går.. man tappar ord som sägs och får ta om allt igen. : )

Idag på lunchen gick jag en sväng i gallerian där jag jobbar. Smet in i en av affärerna och hittade ett par jeans som satt som en smäck.. om jag får säga det själv. Och som dagens rubrik lyder.. snygga jeans kan man aldrig få för många av.  : )

Nu ska jag bara varva ner här innan det är dags att lägga sig för kvällen. Hoppas morgondagen blir lika "lätt" som den blev idag.

// Kram så länge.. Christine

* * *

Duke menduar për ju, dhe të bëjë atë me një buzëqeshje.
Përqafime e puthje .. Christine

♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0