skutt skutt skutt

Tisdag till Torsdag..


Blev så jäklars biten efter hoppet.. vill bara upp.. upp.. upp igen.  : )

Jag ska absolut hoppa igen.. kommer göra tandem några gånger till för att känna efter om jag sedan vill ta det här längre.. att börja plugga så jag får ett eget fallskärmscertifikat en dag.. det vore drömmen.. oooooiiiii.  : )

Nästa hopp blir till våren och då kommer jag få med mig i alla fall en vän.. E. Hon bestämde sig efter att jag testat.. överlevt.. och gett min resume av det häftigaste jag hittills gjort.. så nu känner hon sig mer trygg i att hoppa hon med.  : )





Idag torsdag är jag ledig.. skööööönt. Har just tvättat.. ätit frukost.. ska snart in och skrubba mig ren.. sen bär det av ut till R-ön för att umgås med mamma.. och sen hämta tvillingarna från deras dagis.

Ska plåta dom i deras vilda lekar och bus. När lillsyrran kommit hem brukar oftast mamma och jag krasha i deras stora soffa.. det räcker med några få timmar med de båda yrvädren.. otroligt charmiga och söta är dom.. men yra son få.. sen blir man helt slut i huvud och kropp. Undra om man skulle orka ta hand om såna små helt på egen hand.. verkar orimligt som det är nu.  : )

Hoppas ni får en fin torsdag med det ni hittar på.. jobbar.. barnlediga..  sjukskrivna eller annat. Kör försiktigt och var rädda om er.. och om varandra.. ta ingen för givet för då lär man sluta ensam och olycklig.  : )

// Kram på er.. Christine  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0