Dagarna rullar på

Från sist jag skrev.. och fram tills idag.


Ja nu är det mest jobb.. träffa M.. sova och äta som gäller. Helt galet vad det snurrar på just nu.. en väldigt trevlig och skön känsla har greppet om själen.. hoppas den har kommit för att stanna.. greppet menar jag.  : )

Jag fick ju en släng av förkylning som hängt sig kvar i snart två veckor. Den har visat sig i form av täppt näsa och en hals som harklar sig och håller på. Men så länge det inte blir värre än så här.. är det bara att gilla läget och vara glad att det inte blev värre.  : )

Om två veckor är det Älgjaktspremiär.. och samma dag återvänder M tillbaka hem från sina sista veckor på den utlandstjänst han nu håller på att runda av.

Apropå älg.. och andra vilda djur som i skogen irrar runt.. så har jag i veckan som gått fått prova på både Hjortfilé och Rådjursfilé.. båda fällda av M.. och det smakade smaskens. Mer än smaskens med allt det goda vi lagade till. Lite rött från Afrika upp på det.. Kevin Arnold.. och allt blev till en saga.  : )





Imorn är jag ledig från jobbandet.. ska ut till ön efter ett kort möte på morgonen. Det blir mys och kaffe hemma hos mamma.. sen ska vi hämta tvillingarna från deras dagis. Egentligen skulle jag varit med lilla E på hennes skola hela dagen imorn.. som blev ändrat till att vara där från lunch och fram till hemgång.. men så blev det lite tokigt i schemat så vi flyttar upp den besök-i-klassen-dagen till en helt annan dag då jag kan vara med redan från morgonen.. istället för bara någon timme på slutet.  : )

Ikväll blev det en smarrig Omelett till middag.. med salami.. rödlök.. gröna oliver och lite annat i. Sallad till detta och allt sköljdes ner med blodgrapefruktjuice. Helt ok att ha som middag en kväll som denna.. kom hem sent och är lite trött i ögonen just nu. Ska väl lägga mig vad det lider så jag får min.. hrmm skönhetssömn.. men väntar lite till innan nattmössan dras på.  : )

Var rädda om er gott folk.. och om varandra.. ta vara på varje vaken tid och skjut inte upp trevliga saker för vi har endast ett liv att leva.. glöm inte det.  : )


Kramar till er alla.. Christine


* * *

Hello zemër.

Hope fluturim shkoi mirë dhe se Orjan isha duke ju pritur me lule dhe balona në terminalin kur të mbërrini.
I wish I kishte kohë për të folur më shumë me ju para se të bordit të avionit .. por unë mund të paktën të dëgjojnë zërin tuaj.

Unë do të humbasë diçka e mahnitshme kur unë nuk mund të shoh se jeni për shumë ditë tani .. por duken shumë përpara për të kur të vijnë në shtëpi përsëri.

Miliona puthje dhe përqafime .. ju dua shumë dhe më shumë se kaq.

// Christine

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: MJ

Çdo gjë shkoi mirë, kishte një të dashurën besnik pritje në Prishtinë. Por për fat të keq, nuk ka lule: (



Kjo nuk ka rëndësi, e kuptuan se keni qenë mjaft i zënë me punë ... Glad you liked ushqim, ne mund të gjeni një specie e re lojë herën tjetër, kështu që nuk është e mjaftueshme për një kompani;)



Tashmë është shtëpi për një jetë normale dhe të shpresojmë se të shpenzojnë një pjesë e saj me ju.



Puthje përqafime o / M

2010-09-28 @ 17:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0