Solig torsdag

Torsdag..


Idag kände sig Stina trött.. väldigt trött.. men efter några koppar kaffe så började sakta kroppen.. och framförallt huvudet vakna till liv.. så pass att jag kunde ta mig till jobbet och mitt arbetspass 11 - 20.  : )

Dagen på jobbet rullade på i lagom tempo.. m.a.o. hann vi med att säga hej till varandra.. ta hand om de kunder som kom in till oss.. plocka upp det som kommit med posten och fixa med allt annat som behövde göras.

Just nu längtar jag efter helgen så jag blir tossig.. den sägs kunna erbjuda fint väder och då kan jag vara utomhus och busa med tvillingarna på ön. Ska ta lite foton av hösten.. ja på folket där ute lär det också bli en hel del av.

Det pågår en fototävling just nu.. håller på fram till 22 november.. man kan vinna kamera och ngt annat litet.. kommer inte ihåg exakt vad.. men det coola är att man kan om man vinner allt få hänga upp sina fotografier på väggen hos Fotografiska. Motiven ska vara på Stockholm.. och där har jag ju tagit några stycken nu.  : )

Nu ska jag softa lite innan det blir dags att krama kudden för kvällen. Hoppas ni haft en fin vecka så här långt.

// Kramar Christine


* * *

Hello zemër.

Shpresoj se keni pasur një ditë të mirë me ju / ju e keni zbuluar. Unë mendoj se nga ju.. dhe e bën këtë me një buzëqeshje .

´M Humbur ju.

Hugs de puthje.. Christine

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: MJ

Nuk mund të bie në gjumë, pas bisedës sonë, nuk dua të zgjohem ju deri në orët e vona, kur ju u lodhur. Shpresoj se ju keni fjetur një natë të mirë ... Sweet ëndrrat pas o në një ditë të re të lavdishme:)



Shumë përqafime / z. M

2010-10-01 @ 00:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0