Förälskelsen värmer mig i höstnatten

Måndag..


Känslor.. kärlek.. kan komma till en när man minst anar det
Nu står jag här förälskad och helt betagen som likt en ung tonårstös kan bli

Dina ögon som ser rakt in genom mitt yttre.. läser mina tankar.. får mig att le
Din hand som snuddar vid mig.. jag rör den tillbaka och greppar fingrarna lätt

Skäggstubbet kittlar huden under min hand när jag smeker din kind
Doften från din hals kittlar min näsa och jag andas in dig djupt och blundar

Värmen.. denna outtömliga värme som omgärdar mig när du är nära
Kryper tätt intill och försvinner in i din famn för en stund




Benji of Sweden - Because I love you

http://www.youtube.com/watch?v=NLUcAYLqsJ8&feature=related

Ser dig somna.. lika fin som alltid du är
Blott tanken om dig får mig att le och längta.. sakna.. drömma

Jag har hittat mig själv.. hittat mig själv i dig
Likheterna växer ju mer vi är med varandra.. det känns ibland för bra för att vara sant

Ditt leende.. din röst.. dina ögon.. personlighet.. inget vill jag lägga till eller plocka bort 
Du är dig själv.. är den du är.. och jag har totalt fallit för dig med allt vad det innebär

Rolig.. charmig.. snäll.. iögonfallande.. kramgo och mycket mer du är
Hjärtat mitt slår kullerbyttor hit och dit.. allt för att du är så fin.. så bra.. så bäst.


// Kramar Christine  ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0