Inventerar balansen

Onsdag..

Natten som just passerat gick alldeles för snabbt över. Kändes bara som jag slog igen ögonen.. och i nästa sekund ringde klockan och det var dags att kliva upp. 

Känslan jag hade vid uppvaknandet var att livet just nu känns som en balansgång.. som en promenad på tunn lina.. det gäller att planera nästa steg som tas.. annars kanske man faller platt ner mot marken. Märkligt.. jag fattar ingenting.. totalt onödigt och dumt.. en skittrist känsla är det i alla fall.  : )



Jobbar 9-18 idag.. hem sen efter det och ställa sig vid spisen för att laga mat tillsammans med gubben min. Vad vi hittar på efter det är ännu ej bestämt. Kanske stannar vi hemma.. eller så åker vi över till någon och tar en fika där.. det lär visa sig hur det blir med den saken.  : )

Hoppas ni får en trevlig onsdag med det ni hittar på. Många kramar till Er så länge.

// Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0