Tiden rusar på

Lördag till Tisdag..


På lördag morgon tog jag och M det lugnt hemma hos mig. Vi gjorde små ärenden innan vi åkte hem till hans vänner P och E med barn. Middag.. prat.. och massa bus med barnen blev det innan vi tackade för oss och fortsatte uppåt norr och hem till M.  : )


Fotografiska

På söndan städade vi bort i stort sett allt som fanns inne i stora sovrummet. Detta för att vi lättare ska komma åt att renovera det som renoveras skall. Husfixet går kanske inte i ljusets hastighet.. mycket för att båda jobbar och man då är rätt mör på kvällarna.. men sakta sakta närmar vi oss vårt mål.  : )

Vi hann med en snabb sväng in till stan.. åt sedan middag med Ms föräldrar.. innan vi satte oss i bilen ner till storstan igen.

På måndan jobbade jag 10-19 som jag oftast gör denna veckans första dag. Dagen passerade rätt snabbt förbi utan några större insidenter. När passet var över körde jag hem och plockade upp M utanför porten. Vi åkte bort till ICA och köpte hem middagsmat.. lagade den sen ihop.. och efteråt när magarna var proppfulla satte vi oss i soffan och varvade snicksnack med tv-tittande.

Blir lätt en ovana detta tv och soffande i veckorna.. men det är faktiskt rätt skönt också att ibland fly verkligheten med hjälp av amerikansk action och annat spännande som erbjuds.  : )



Fotografiska

Nu sitter jag här och skriver ikapp mig på mammas begäran.  : )

Annars är det inte så värst mycket som händer just nu. Skillnad blir det ju när vi får mer värme och ljusa kvällar utomhus.. då blir det liksom roligare att hitta på saker. Men jag ska inte klaga.. mys i soffan och en film då och då.. mycker mer än så behöver jag inte i mitt liv.  : )

Nää.. nu ska jag stänga butiken för kvällen. Hoppas ni haft en bra vecka så här långt. Kör försiktigt och njut av solen när den väl hälsar på.  : )

// Kram så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0