Tiden rullar på framåt

Tisdag och Onsdag..


På tisdan jobbade jag 11-20.. gick upp i ottan.. tvättade kläder och städade av i hemmet.. innan jag då for iväg till mitt 8-timmars jobb.  : )

På kvällen kom M hem och då klockan var närmare nio blev det mest lite surr i soffan innan det var dags att borsta tänderna och krypa till kojs.


Snart plockar M fram sin nya going ur garaget.

Idag onsdag jobbar jag 9-18. Ska sedan direkt hem och möta upp M innan vi antingen åker iväg till mataffären eller hittar på något annat trevligt att göra.. och äta.

Imorgon torsdag är jag ledig.. hurra.. och ska först hem till min gamla vän K med lille son A på förmiddan innan jag ska iväg på ett annat ärende lite senare på dagen. På kvällen kommer M hem igen.. lagom till middan eller där omkring i alla fall.  : )

Nu är rasten slut så ska upp till butiken igen. Hoppas ni haft en bra vecka så här långt.

// Kram så länge.. Christine


Kommentarer
Postat av: a-s

Hej! Är det bilen på bilden du ska åka på crusing i sommar? I såfall kan du komma till Säter i Juli och crusa på Nostalgidagarna. Welcome!

A-S N

2011-02-24 @ 06:32:56
Postat av: Christine

Hej A-S. : )



Nää.. denna är bara en bild jag hittat på nätet.. Ms Corvette är en rödlackad Stingray från -69.. väldans snygg och väldans högljudd. : P

Jag ska tipsa M om detta så kanske vi ses där uppe i sommar. : )



// Kramar C

2011-02-24 @ 08:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0