Vurmar för Nescafe Cappuccino

Onsdag..


Efter en trevlig tisdag afton med M tätt intill på soffan.. ja det vill säga först efter att ha insupit vår återkommande Nobelmiddag bestående av Blodpudding och falukorv.. stekt så klart.. intog vi soffan.

Belysningen var dämpad.. DVD-filmen var igång.. en actionrulle blev det ikväll.. sen så efter ca tjugo minuter låg vi och snarka båda två.. pensionärsvarning eller bara slitsamma arbetsplatser.. det är frågan.  : )



En Nescafe Cappuccino om dagen håller bekymren borta.


Idag onsdag jobbar jag 10-19.. och då ena optikern är på kurs.. blir resultatet rätt lugnt och behagligt. Menar fördelat på tre assistenter så blir det andpaus mellan jobben.. vilket uppskattas av samtliga inblandade.  : )

Har rast just nu.. saknar M något vansinnigt trots att jag kramade honom hej då imorse.. men ändå. Vill bara vara nära så ofta jag bara kan.. och då det är ömsesidigt måste jag bara le.

Nu är rasten slut så jag ska bara gå och pudra näsan innan det är dags att gå upp till butiken igen. Hoppas ni haft en bra vecka så här långt. Var rädda om er och i trafiken.. och även om ni kör dubbat är inte vägarna till för samma hastigheter som på sommaren. Så.. sänk en 10-15 km från vad det annars brukar vara.. så ska ni se att ni kommer fram i nästan samma tid.. men chansen att undvika krock är då mer eller mindre minimal. 

Kram på er så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0