Eventuellt bilköp imorgon

Tisdag och Onsdag..


Jobbade båda dagarna.. till 19.. så det blev mest jobb och sen hem och sova i stort sett.  : )

I och för sig så kom M hem till mig igår.. vi lagade mat.. kikade på det tv:n hade att erbjuda.. och när ögonen började grusa sig bytte vi glasskålarna mot tandborste och kräm istället.




Imorgon torsdag är jag ledig.. ska först till KIA i Barkarby för att provköra en Cee´d 1,6 innan jag kör vidare hem till min gamle Far som ska göra mig sällskap upp till Hedemora för att kika på just en Cee´d 2010 års modell de säljer där hos en bilfirma till vad jag tror är ett bra pris.

Jag är rejält uppsnurrad nu inför om först bilen jag testkör imorgon bitti känns kul.. stadig.. trygg att ha. Sen att bilen i dalarna är så pass bra så jag slår till. Jag håller alla tummar jag har.. för min lilla Bettan har snart dragit sin sista suck.. så det är hög tid att byta bort henne mot något nyare och inte så trasigt.  : )

Så.. nu ska jag borsta gaddarna innan jag släcker ner för ikväll. Imorgon är det mycket som skall tas in i skallen.. stora beslut skall fattas.. så pigg och allert måste jag vara då.

//Godnatt och sov sött.. Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0