Test av Night Snapshot

Tisdag till Fredag..


Jobbade tisdag och onsdag.. ledig torsdag som jag såklart tillbringade uppe hos M.. och nu ska jag strax åka till jobbet och arbeta mitt fredagspass 10-19.  : )





Efter att på torsdag morgon ha satt upp några tapetvåder i Ms hus hoppade jag in i bilen och for ner mot V-holm. Jag hämtade upp mamma hos frissan.. tog sedan färjan över till ön.. och väl hemma hos mamma satt vi och fika och prata ikapp oss sen sist vi sågs.. dvs vid jul.  : )





När klockan närmade sig 16 körde jag ner till färjkön igen för en kort båttur över till V-holm igen. Körde mot Å-berga istället för direkt upp till M.. planen vara att möta upp M utanför infarten till hans jobb. Jag var lite tidig så fortsatte vägen bortåt.. ja ni kan läsa hemåt för det är åt samma håll.. och stannade vid sidan av vägen och inväntade att M skulle dyka upp där i mörkret.  : )





Efter några minuter ringde M och sa att han var på väg.. jag passade på att testa Night Snapshot-inställningen som finns på den nya kameran. Bilderna ovan är några av fotona jag hann med innan Ms helssljus lös upp mig sittandes i min lilla blå Ford.  : )

Fotot överst är en förbipasserande röd bil.. ser lite fräckt ut om jag får säga det själv. Bilden i mitten är tagen i väntan på att fler fordon skulle komma förbi. Den nedersta är när jag kör bakom M.. det är hans baklysen man ser som två röda fläckar.

Nu hinner jag inte skriva mer för nu.. måste skynda in i badrummet och sen iväg till jobbet. Trevlig helg när den snart tar sin början. Klä er varmt.. kör försiktigt.. och var snälla mot varandra och er själva förstås.  : )

// Kramar Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0