Trött Tin

Onsdag och Torsdag..


Trött.. så himla trött i ögonen att det känns som jag har grus i dom.

Klockan har just passerat halv fem på eftermiddan torsdag den 3 mars. Tur är så har jag bara en och en halv timme kvar av dagens arbetspass.



Igår onsdag jobbade jag 9-18. Åkte sen hem och plockade upp M utanför min port. Vi åkte iväg till Kista Gallerian för att köpa skor till M. Han hittade ett par snygga och sköna till bra pris. Lämnade kvar de gamla sletna i affärens papperskorg. Stackars expiditen som fick dom på halsen.. för de var inte goa.  : ) 

Åkte sen hem och lagade och åt middag. Efter det en kortis i soffan med tv och prat. Tidig sänggång för M skulle upp två timmar innan tuppen vaknat.. 5 m.a.o. Jag låg kvar under täcket och efter att han gått somnade jag tur var om och vaknade två timmar senare.  : )

Ska bara avrunda här och sen gå upp till affären igen. Jobba av det som ska jobbas av och åker sen hem för en lugn och skön kväll med M tätt intill. Turbulens och frågor som växer till antalet tar på krafterna så ikväll lär jag somna tidigt.. känns det som nu i alla fall.  : )

Hoppas ni haft bra dagar så här långt.. av veckan menar jag. Hörs snart igen.. förmodligen redan imorn.

// Kram så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0