Hinner inte skriva så ofta just nu

Torsdag till Onsdag..


På torsdan stack jag upp till Gården efter att jag avslutat mitt arbetspass vid 17. Sen hade jag fredag till måndag morgon att bara njuta av atmosfären där uppe i norr. Så fort jag lämnar allt där uppe längtar jag tillbaka tills nästa gång jag kommer upp.




Jag ska strax springa upp och jobba igen efter att ha haft min sista rast för idag. Direkt hem och möter upp M antingen inne på soffan eller utanför porten. Handla hem middagsmat står på listan.. så vi får se vad det blir till mat idag.  : )

Apropå porten.. utanför finns en holk där man fimpar i. Igår såg jag en liten Talgoxe satt ovanpå gallret med löv och gräs i sin mun. Sen när den trodde att ingen såg så hoppade den ner i holken. HJÄLP.. bara nu ingen kastar sin glödande fimp ner där. Jag sprang snabbt upp för att klåttra ner på en lapp att de inte skulle kasta ciggen där.. hoppas nu bara att folk kan läsa.  : )

Måste springa nu.. kram så länge.

// Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0