Första mammon avklarad

Fredag..


Min första mammoplåtning är nu avklarad. Jag sa till kvinnan som skötte maskinen -Hade min kille klämt så här hårt på dom.. hade han åkt på en snyting. Kvinnan började skratta och jag likaså.  : )





Idag jobbar jag kväller.. åker sen hem till mig.. packar väskan inför min korta helg uppe hos M på gården jag sen kommer ha efter att ha jobbat några timmar även under morgondagen.

Det ska tydligen bli fortsatt "vårlikt väder" under helgen som snart tar vid. Härligt för er som är lediga.. jag håller mina tummar att den stora gula där uppe inte skräms bort till söndan då jag hoppas få se lite sol och klarblå himmel då.  : )

Nää.. nu måste jag snabbt avsluta här och springa upp på övervåningen. Kollegorna inväntar mitt sällskap om exakt 2 minuter.. så bråttom bråttom bråttom.  : )

Hoppas ni får en fin helg med det ni hittar på.

// kram så länge.. Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0