10 dar kvar att jobba.. sen så

Måndag..
 
Är nu på jobbet.. har endast 10 dagar kvar av arbetsplikt.. sen följer 23 dagar av freedom.  : )

Pratade just med HK nere i Göteborg. Jag ska tipsa dom om att öppna en butik i Gränby där det alltid är mycket folk. Idag finns bara en konkurerande optiker.. snart öppnar en till.. och dessa är inriktade till de med tjockare plånböcker. Så skulle en av "mina" butiker öppna där skulle det täcka en otroligt stor kundgrupp och Area på kartan.  : )
 
 
Idag blir det förhoppningsvis lugnt på jobbet.. endast två säljare och en optiker står på schemat för idag. Vädret är ju inte heller det bästa. Jag håller mina fingrar att bara glada och snälla människor hälsar på och inte väderpåverkade surkartar som dundrar in med armarna i vädret.  : )

I helgen som var hade jag ledig tre dagar.. fredag - söndag.. väldans skönt. Vi gjorde inget speciellt egentligen utan fixade med bilarna.. trädgården.. grillade.. fikade.. tvättade.. städade.. diskade.. fyndade på Loppis.. hade filmtajm och lite annat.  : )
Nu ska jag sätta fart här så dagen får fart. Hoppas ni haft fina dagara sen sist och att ni kör försiktigt i trafiken trots glesare mellan köerna.
 
// Kramar.. Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0