Jobb jobb jobb

Onsdag..


Hej och hå.. när katten är borta dansar ta mig tusan råttorna på bordet vareviga jäkla gång.  : )

Ja jag jobbar annars bara på.. åker upp till gården så snart jag är ledig.. längtar framåt tills dagen då alla bitar har hittat sin plats.. och sen bara vara.. nära M.. nära naturen.. och må bra för resten av mina dagar.  : )







Jag är ju i cykelköpartagen som ni redan fått veta. Nu är jag lite inne på Crescent.. och deras modell Toste 253. Kostar 5 495 kr ordinarie.. men fins på ett ställe nu för 4 395 kr. Det är lite mer dinares än vad jag tänkt mig men är det bara mer cykel som håller längre kanske man ska bita i det sura äpplet och slanta ut för mer-hållbarhet-och-komfort-under-baken.  : )

Nu ska jag göra mig en stor kopp kaffe innan det blir dags att springa upp och jobba igen. Ikväll kommer min käre M hem till mig. Blir mat i någon form.. vet ej vilken än.. annars står kvällen öppen för vad som helst att hända.  : )

Hoppas ni haft en bra vecka så här långt.. vecka numero 37. Blott 15 veckor kvar till Jul.. har ni tänkt på det..?  : )

// Kram så länge.. Christine 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men söta lilla du, jag är ju inte gammal, har inte blivit pensionär än. Det blir jag först nästa månad.

Stor puss och kram i alla fall från

mamsen

2011-09-15 @ 12:37:16
Postat av: Christine

Ha ha.. Ja jag insåg mitt "misstag" med att kalla dig gammal.. precis när jag tryckt på Publicera-knappen. : )



Kramar tbx till dig.. Christine

2011-09-15 @ 13:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0