Loppis med mera

Hej alla.

Ja så var det dags för ny bikt.
 
Inte mycket har väl hänt sen sist men jag har i alla fall hunnit med att jobba.. fyndat på loppis (leksaksbil 138 kr och potatispress 15 kr) .. fikat.. fått myggbett.. bränt mig på brännässlor.. sett en kopparorm.. förlåt kopparödla.. gjort citronmarängpaj.. flädersaft i två omgångar.. hämtat tvillingarna från förskolan.. fått besök av lillsyrran och co uppe på Gården.. bränt pengar och tjänat pengar.. ja lite så har det nog varit fram tills nu. : )
 

Här om dagen upptäckte jag att Blogg.se har bytt utseende på sin sida. Jag menar inte dne ni läser ifrån utan den jag skriver och lägger upp bilder på. Väldigt rörig.. lite lätt stressframbringande.. och ingen som gynnar min bikt för jag känner mest blä och usch vad jobbigt att vara här nu igen.

Jag vet t.ex. inte var bilden kommer hamna i texten.. jag ser inte mer än 5,5 rader i taget när jag klapprar på tangenterna.. men däremot har jag en gigantisk översikt på mina Besöksstatus.. men de är ju inte det mest viktiga.. det som betyder i alla fall lite är hur jag stavar. Nu kan det bli hur galet som helst.. men då får jag väl skylla på Blogg.se då. : )

Snart är rasten slut så måste avrunda för nu. Hoppas ni haft trevliga och inte allt för regniga dagar sen vi sist hördes av.

// Kram så länge.. Christine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0