snart väntar ledighet.. tjohoooo

Onsdag..


Två dar av jobb väntar.. sedan 1io dagar av Off jobb.. ledighet.. semester.. bara vara.  : )





Jag ska denna ledighet inte göra något speciellt inbokat.. planerat.. måsten.. utan bara ta en dag i taget.. göra det som faller mig in.. eller oss.. och det ska bli himla skönt detta nya sätt att ha semester på.  : )

Innan detta härliga tar vid har jag två arbetspass kvar.. idag och imorgon. Igår tvättade jag därför upp hela alltet som blivit använt och bruksodugligt för arbete och vän.  : )

Ja vad ska jag säga.. saker och ting rullar på i sin alldeles egna mak.. lite nytt.. lite gammalt.. ja det är väl som det brukar vara.. Jag med en fot här och en fot där.  : )

Hoppas ni får en trivsam fortsättning på veckan så här långt. Var rädda om er och om varandra.

// Kramar så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0