Julafton

Onsdag..

GOD JUL på er alla som har ringt och sms:at mig denna dag. Stor kram och puss på er kind. S och jag håller nu på för fullt med att slå in de sista klapparna som skall med till släktingarna här efter klockan två. Barnen är uppe i Stockholm tillsammans med deras mor och hälsar på hos kusinerna. Hoppas ni får en fin afton och massor att äta och dricka. Tänker på er alla. Puss puss puss...



Efter lite släktforskning har det visat sig att mannen på bild och jag har blodsband.
Måste fråga mamma om det verkligen stämmer.  ;  )


* * *

Efter en toppenfin jul med S släktingar tog vi med oss farmor E och brodern M hem till oss för efterfest. Skojar förstås men vi satt i vardagsrummet och mös med Madeiravin i farmors och mitt glas medan S och M drack Whiskey.

 

Julgranen har redan slutat dofta. Ok.. står man nära kan det kittla till i näsborrna av doften av barr och koda men annars har den dunstat lika fort som min nya parfym gjorde. Hmmm.. vad är det för kvalité på saker nuförtiden? - Sverker kompis.. jag behöver tydligen din hjälp nu igen. :  )

 

Kram och på återhörande // Christine 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0