Nyårsafton

Onsdag..

Idag har man sista chansen att få till allt det där man skrivit upp på ett papper att göra för ca ett år sedan. Problemet är bara att jag glömt var jag lagt listan någonstans. :  )

Vi har varit ut och gått med Flurr på en långpromenad i fm och sedan en kortare på tidiga kvällen. Barnen har spelat Wii för hela slanten. De fick en sån spelkonsoll med tillhörande spel som verkligen gått hem hos dom.

Som nyårsmiddag tog vi fram Raclettegrillen och skivade upp en fin bit Oxfilé. Till det hade vi Goudaost, champinjoner, rödlök, vitlöksklyftor, kokt potatis, grillad paprika, syltlök, cornicher, oliver, soltorkad tomat, pepperoni och blandsallad till. Himla gott och detta var faktiskt min första gång jag testade den här typen av mattillagning. Jag gör gärna om detta snart igen.. barnen instämmer med runda magar och brett smile.

Nu sitter vi i sofforna och tittar på Open Season 2. Tidigare idag såg vi del 1.. himla kul och underhållande filmer de där. När filmen är slut är det dags att snöra på sig skorna och gå upp på kullen härintill. Hoppas molnen som idag legat tungt över stan har hunnit försvinna till tolvslaget så vi kan få njuta av de raketer som Göteborgarna kommer fyra av ikväll.

Detta blir min sista blogg för i år. Jag fortsätter iofs redan imorn med fortsättningen av mitt liv. Hoppas ni  får ett trevligt avslut på detta år och en fin start på nästa.





Stor kram från mig och på återhörande // Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0