Svar från skolan

Onsdag..

Kom hem efter att ha jobbat 10-19 på Åhlens. S sa att det låg ett kuvert på bordet åt mig som skulle kunna vara intressant då det var från Mölnlycke Akademien. Jag slet upp det med ett ryck och letade febrilt efter ett svar: hade jag kommit in på skolan eller inte???

JAAAAAAAA! Så jäkla kul.. Nu jäklar ska jag visa hela världen hur bra jag är på att lära mig läxor, skriva felfritt på alla prov och att fjäska för fröken.  :  )

E sover hos oss ikväll och vi ska nu se någon film eller säsongsavslutningen på True Blood. Hoppas ni haft en bra dag.. min har hittills varit kanon.





Puss och kram till mina nära och kära där hemma.  // Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0