Tröööött

Måndag..
Jobbade 07:15 - 16:45 idag. Min nya wake-up-klocka/lampa fungerade perfekt. Ca 10 minuter innan fåglarna skulle börja kvittra lystes lampan sakta upp till den maxstyrka jag ställt in. Lite sommarkänsla blev det nog allt i rummet. Trots att jag då redan var vaken låg jag kvar under täcket för att invänta fågelsången. Efter en stund hör jag dom.. talgoxar.. blåmesar och andra småfåglar hörs tjattra och kvittra. Först bara som en viskning för att därefter öka styrkan i sången.
Underbart sätt att börja dagen på.

Kom precis hem från jobbet och är så himla trött i mina fötter. Funderar på att köpa någon fotmaskin som kan ta hand om ömmande fossingar efter hela dagar ståendes på hårda golv.

Stå.. gå.. prata.. le
Stå.. gå.. prata.. le
Stå.. gå.. prata.. le
Stå.. gå.. prata.. le

Ska bara ut med Flurr nu och sedan lägga mig på soffan tills S kommer hem. Kanske blir det Zzzzzzzz eller så softar jag bara.. det visar sig hur det blir. Hoppas ni fått en bra start på denna vecka.


Min nya fina morgonlampa.

Kram och på återhörande / Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0