Onsdag bara jobb

Onsdag..
Idag jobbade jag 13-19 på Åhlens. Jag hamnade på El avdelningen och fick jobba med två sköna tjejer. Kan man skriva så.. sköna tjejer.. utan att det misstolkas? De var iaf goa och roliga att jobba med.. dagen gick fort.. och det brukar vara ett bra tecken på att man haft skoj.

Innan jag tog spårvagnen in till stan i förmiddags plockade jag upp minstingen T hemma hos sin mor. Hon stannade hemma från skolan idag för hon var döförkyld med hosta och däbbd däsa. Hon följde med mig till Blomsterlandet dit vi åkte för att se om de hade någon fin Cypres eller minigran att ha ute på farstukvisten. Vi hittade en söt liten gran, små röda julkulor och några svampar att trycka ner i jorden. En julröd kruka till och när vi pysslat klart blev den så söt att det var svårt att gå hemifrån utan att börja sakna den. :  )



Har nyss kommit hem efter jobbet. Ska ta bilen till ICA i Munckebäck för att köpa hem saker vi har slut på. Därför ska jag inte lägga ner mer tid på dagens blogg utan fara iväg och köpa det jag ska ha och sedan laga mig något gott att äta innan Flurrpromenad och läggdags gäller.

Just det.. måste nämna lappen minstingen T lämnat åt mig på matbordet efter att hon gått hem till mor sin.

Charmig
Har man kul med
Rolig
Intelligent
Snygg
Söt
Inte dum
Envis

Tänk vad barn kan hitta på ibland. Jag blev glad och varm i hela kroppen. : )

På återhörande / Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0