Solig onsdag

Idag är det plugg som gäller för hela slanten.. vare sig jag vill eller ej. För ska jag få iaf 1 rätt på provet så måste jag snappa upp det jag måste veta.. hur nu det ska gå till.. för att sedan kunna glänsa för fröken med mina nya färdigheter.

Så nu är det frukost och sedan ska jag stirra ner i den däringa otäcka boken tills ögonen blir fyrkantiga.. kvadratiska skulle jag kanske kunna säga också. Och kisar jag med ögonen blir de förmodligen rektangulära i formen.. nåja.. jag skulle kunna fnura på detta tills natten är här.. allt för att slipa göra det jag måste göra.  :  )

Hoppas att ni får en fin dag med jobb och annat ni sysselsätter er med. Kanske fyller jag på här lite senare om det händer något som är värt att skriva om.

På återhörande / Christine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0