Geocaching, sen fika i stan

Lördag..
Idag var väl inte vädret det bästa här i stan. Grått.. lite ruggigt och gjorde mig allmänt sömnig i ögonen. För att inte deppa ihop helt tog S, T och jag tog med oss kameran och GPS:en för att leta upp cacher en bit härifrån. Vi tog spårvagnen några hållplatser och gick sedan och letade upp gömma efter gömma efter vägvisningen vi fick upp. När vi närmade oss stan blev vi fikasugna så vi gick in på ett ställe som såg mysigt ut.. Franks tror jag att det heter. Bra kaffedrinkar.. god bärpaj.. smarrig varmchoklad enligt T och gigantiska muffins som skulle räcka till ett helt fotbollslag. När det kommer till sötsaker kan T äta hur mycket som helst. : )

På väg mot Centralstationen och Ettans spårvagn hem gick vi Avenyn norrut. Plötsligt såg jag henne.. hjärtat började banka hårt i bröstkorgen.. jag kunde inte slita bort min blick.. hennes kurvor.. färger..
linjer.. aaaaahhh.. så sällsynt vacker.. henne skulle jag gärna lära känna. : )


Miss Lamborghini.. så vacker så det gör ont.
Med tanke på regplåtens alla 8:or.. kan det verkligen vara Ulla-Bellas bil?



En bit av menytavlan hos Franks.

Trevlig kväll och på återhörande / Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0