Får inte nog av mina Guldgossar

Lördag - Påskafton..


Efter att jag var och hälsade på hos min syster och tvillingpojkar har jag fått en helt ny bild av små barn. Innan har jag mest ansett att de låter.. luktar.. kostar tid och pengar. Men efter att ha umgåts med M och V under några korta timmar så har allt detta ändrats till att det kan ju faktiskt vara kul att umgås med små barn.

Ska jag vara ärlig.. vilket man alltid ska vara.. så har jag varit lite rädd för småttingar för att man inte kan komunicera med dom. Jag kan ju inte fråga dom varför de gråter.. har de ont.. är de hungriga.. är de trötta.. är de ledsna? Enklast lösningen på det är "inpinkade och klara" -barn som är självgående och som kan prata och säga vad de vill.

Men dessa små killar har helt lagt rabarber på mitt hjärta. För mig är dom det bästa som hänt familjen på bra länge. Ja efter min äldre systers små fina söta flickor förstås. Barn är ganska mysiga när allt kommer omkring.  :  )

Och för er som nu börjar ana att jag vill ha en egen liten knodd.. Nix Nope Nej.. detta kommer inte att ske. Jag är helnöjd med att vara en cool moster för mina systerbarn eller en tuff bonusvuxen för S barn. Har nog alltid sett mig mer sådan än med egna att försörja och lära.

Nedan är ytterligare fotografier på mina favvopojkar. Jag överdriver ju inte som ni ser när jag skriver att de är Bäst


I väntan på att färjan skulle gå hade jag detta att vila ögonen på.


M tar en rejäl tugga av Myris.


Benen är fulla med spring. Därför är många av bilderna oskarpa.


V undersöker något nytt.


Närkontakt med V.


Pojkarnas bilintresse börjar tidigt och det kan de tacka sin far för. :  )


Vad sjutton fick M att se ut så här?


Ms miner är oslagbara.


Alldeles intill färjeläget mot V-ö.


Hoppas ni får en fin dag av påskgodis.. ägg.. sill och nubbe för den som vill.
STOR påskkram från mig.  // Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0