Lönetentan avklarad

Fredag..

Imorse hade jag då tenta igen och denna gång var det i Lönehantering. Känslan i kroppen säger att jag iaf kommer över Godkändgränsen. Blir det mer än så blir jag ju självklart bara gladare för det. Jag vet med mig att ha missat någon enstaka 1-poängsfråga. Så av de 36 frågor som fanns med olika många inbördes poäng så borde jag ha fått Ok. Jag meddelar när jag fått svaret.  :  )

Efter skolan var jag en sväng till frissan då jag vill göra mig så fin jag bara kan inför återseenden med nära och kära. Jag längtar tills jag sätter mig i bilen med full tank.. lite karra i en påse intill.. två glada barn åker med i bilen.. så vad kan fattas mig.  :  )

Jag känner mig rätt trött i skallen nu efter att ha ansträngt hela mig under två timmar på provet. Därför ska jag göra mig en stor kopp kaffe och sedan lägga mig platt på soffan. Barnen har TV- och dataförbud fram till klockan 18. Det vore ju taskigt om jag satte mig och inte de får.. bra föredömma ni vet. Men idag är det nästan Påskhelg och dessutom har jag gjort mig förtjänt av lite tv-tittande. Bara nu skolfröken håller med.

Hoppas ni får en fin helg.. nu menar jag främst de jag inte kommer att träffa. För hade ni träffat mig i dagarna hade ni ju självklart fått en magnifikt trevlig och innehållsrik och trevlig helg.  :  )

Lite gräddan på moset kommer det bli att se min vän Ks gigantiska bebismage då hon ska föda om drygt en månad. Ska bli skoj att träffa henne igen. Kameran är nedpackad och guuu vad massa kort jag ska ta på henne och grodanBoll. Jag väntar också med spänning på att få träffa mina gudsöner igen. De fyller 1 år i juni och är så oförskömt söta de gossarna.

Mina pappor ska jag passa på att mysa och umgås med på kvällarna. Man blir som en liten tös igen när man hälsar på hemma hos föräldrar. Barnet inom en tycks aldrig växa bort..ha ha

Nä.. nu mååååste jag ha kaffe annars somnar jag över tangentbordet. Hinner jag.. när jag är i Storstan lånar jag pappas dator för att skicka iväg en blogg eller två. Men jag kan inget lova för är det finväder lär jag vara ute tills benen inte orkar bära mig mer. :  )

Ses om några timmar eller någon dag.. och ni andra får ha en så himla fin helg ni bara kan ha.



El Stockholmo


El Södero


El Djurgårdsbrono


El Rosendahlsträdgårdo


Kramar i massor.  // Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0