Nya kameran har anlänt

Måndag..

Idag gick barnen över på sin Mammavecka. Hoppas det blir finväder nu på kvällarna så S och jag kan ge oss ut och hitta på saker utomhus så mycket det bara går.. och hinns.. och orkas med. Annars brukar veckorna gå i ett när barnen är här då de har aktiviteter typ varje dag.

Jag har övat på mitt föredrag jag förmodligen skall hålla imorgon och så pluggat inför omtentan jag har i övermorgon. Greppet om hur man egentligen gör finns ej där och timmarna tickar på så vi får väl se hur det går på skrivningen sen.

Idag kom ett Postbud med den nya kamera.. Pentax K20.. S har beställt hem. Den är i stort sett lika som den gamla men en nyare modell. Lite förfinad i sin prestanda men annars ska den nog vara lätt att börja använda den med. Ska bli skoj att testa den i helgen.




Just nu hoppas jag på massor av sol och värme.. för det mår jag verkligen bra av. Har känt mig lite seg idag så därför ska jag hålla mina tummar för att jag får sova bättre inatt.

Hoppas ni haft en bra start på denna vecka.. numero 17. Kram  // Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0