Hej vad det går

Måndag..

Idag jobbade jag på skoavdelningen.. och där var det att göra så jag fatta inte vad jag höll på med efter ett tag. Mellan 12 och 15 hade jag en ordinarie tant där men hon prata mest med säljare som var där och fyllde upp butiksytan med sina varor. Sen gick hon hem och jag skulle sköta hela rasket på egen hand fram till stängning vid 19.

 
Sååååå söööööt..                                    En snygg silverrygg..

Jag kom ner från min lunch vid tre.. sen när jag fick möjlighet att kolla vad klockan egentligen var hade den hunnit bli 17:52.. fy faaaan vad det hade gått i ett dessa tre timmar. Tack och lov flöt allt på makalöst bra.. en kund i taget och alla blev nöjda och glada med sina REA-fynd eller sina Höst-nyheter. Hade det inte flutit på så bra som det gjorde.. hade jag förmodligen gått Loco och slitit mitt hår på lagret med skokartonger från golv till tak.  :  )

S har gjort en smarrig omelett med soltorkad tomat.. oliver.. fetaost.. lök.. zucchini och så lite till. Den ska nu avnjutas och sen är det ett kort ryck med det sista av väggen som ska på plats.

Men de är ju såå gooooa.. vill se IRL..

Imorn är jag ledig.. japp.. jajamänsan.. jag har allt kommit ihåg denna gång att stryka mig från Jourlistan.. så det lär vara tyst på linjen från avdelningschefer som behöver hjälp.  :  )

Nu efter att ha sett avsnitt åtta på andra säsongen av True Blood.. ska jag ta mig en latte och sen banka upp gips på väggen där nere. Eller snarare skruva upp.. brukar bli bättre så.

Hoppas ni fått en trevlig start på denna vecka.. numero 33.

Kram och på återhörande  //  Christine

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0