23 timmar kvar nu

Måndag och Tisdag..

Jobb.. jobb.. och mera jobb i dagarna tre.

Därefter är det ledigt för nyårsfirande och upp på det blir det en lång skön helg. På måndag börjar ett nytt kapitel i mitt liv som jag ser fram mot med ett brett leende som sträcker sig ända upp till öronen båda.  : )

Hela alltet är ett mysterium utan slut.. för det kommer ideligen in nya flingor av information och skrattretande "hemlisar". Jag kan bara le och nu räkna timmarna tills jag kan kliva av denna berg och dalbana.  : )





Bilden ovan är tagen förra året i november utanför min styvpappas hem. Jag var uppe i storstan då för att delta i tvillingarnas dop och dagen då jag också blev.. med skräckblandad förtjusning.. Gudmor åt de små busungarna.

Då tänkte jag bara fy tusan.. vad innebär nu detta..? Tänk om något händer med deras föräldrar och jag ska ensam försörja och fostra två barn på egen hand. Jag som går mot röd gubbe vid övergångsställen. Ja ni fattar ju vad detta skulle innebära för alla inblandade.  : )

Nu när jag träffat dom en hel del gånger känns den tanken inte alls lika skrämmande. Utan nu ser jag istället fram mot varje gång jag åker ut till ön och får vara med om deras framsteg och med det de hittar på. De är de goaste killarna jag någonsin lärt känna. Så himla fina båda två.  : )

Nu ska jag fortsätta titta på 2 1/2 Män på tv innan jag ska slänga ihop något att äta för kvällen. Hoppas ni haft en fin dag och får en likaså trevlig dag imorn.. den näst sista dagen för i år.

Kramar till er alla som har ett gott hjärta.. ni andra kan gott få en tårta rakt i nyllet.  : )

Kram och på återhörande  // Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0