Härliga snö

Lördag och Söndag..


Ikväll håller jag mig kort.
Därför..här kommer helgen i bilder. :  )






































Ja.. så här härlig blev denna helg med all snö som föll ner över oss. Det var lite tjorvigt att köra över Värmdö och ut till ön i morse. Ingen hade plogat stora vägen där så det gällde att hålla tungan rätt i mun och inte köra för mycket ur spår.. för då åkte man hit och dit som om någon annan styrde bilen hemmifrån med en joystick.. eller vad det nu heter.  : )

Nu är det tre dar i nästa vecka att jobba.. därefter är det Julhelg i dagarna tre.. och sen en ledig söndag upp på det.  : ) 

Veckan därpå jobbar jag också bara tre dar för sen är det en ledig Nyårsafton.. och helg :  ) 

Efter det börjar ett nytt kapitel av mitt liv. Det ska bli så jäklars skönt att äntligen få lite lugn och ro.. slippa dagligt strul och griniga miner.. slippa mycket med andra ord.  : ) 

Kram och på återhörande  // Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0