Snöflingor i stan idag

Tisdag..


Idag jobbade jag 10-19 som jag gör hela denna vecka fram till helgen tar vid.

Även denna dag var rätt lugn men eftermiddan flöt på rätt bra ändå.. vilket var tur det annars hade jag nog somnat stående.  : )

H och hennes N kom förbi och åt och fikade lite medan flyttgubbarna höll på och kånkade kartonger och skruvade ihop barnens sängar och dylikt i deras nya hem. Skönt att leja bort det bökiga till andra.. men visst kostar det också på bra för denna service.. huvaligen.  : )

En ny stjärna.. soulsnubbe denna gång.. Raphael Saadiq.. har jag lyssnat på idag och han är rätt bra om man vill lyssna på sånger i behagligt långsamt soul och även upptempo som länken jag har med i dagens blogg. Det finns några fler artister jag ska kolla upp imorn igen vad de heter.. kommer inte på dom nu tyvärr.. som ni kan lyssna på som jag kan rekommendera till er.




Raphael Saadiq - Love That Girl

http://www.youtube.com/watch?v=OIeJ56oIEIM



Ikväll hände en sak som kanske eventuellt kan bli intressant beroende på hur den ter sig och landar förstås. Mamma och A-M vet vad det handlar om.. ni andra får hålla er till tåls tills allt är klappat och klart.. om det nu blir något vill säga. Så.. ni kan ju fortsätta suga på denna karamell.. ni andra som går ovetandes omkring på denna jord.  : )

Nu ska jag titta lite på tv:n innan det är dags att runda av för denna kväll. Hoppas ni haft en fin dag. Ni missade väl inte snöflingorna som föll ner över vår stad tidigare idag. Fint som snus och jag blev nog mer glad än vad våra fikagäster tyckte att det var kul.

Jag vill gärna att det blir ett par minusgrader och sen lagom mycket snö på mark och i träd. Då blir det i.a.f ljust utomhus och inte detta svarta dystra elände.  : )

Sov gott sen och hoppas ni får en fin dag imorn. Onsdag.. dvs halvvägs till helg.  : )

Kram och på återhörande  // Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0