Några dagar missade

Söndag - Onsdag..

Då jag känner mig risig sedan snart två veckor tillbaka har jag inget speciellt att skriva om.. inget kul att läsa om då dagarna mest innehållit halsont.. irriterat humör.. förbannad över att inte värken ger med sig.. ja mest A pain in the as för hela bunten. Stackars de omkring mig som måste stå ut med min.. TYSTNAD. Ja för det är just sån jag blir.. tystlåten.. som en skugga smyger jag omkring här hemma.. funderar över ditten och datten.. sånt jag brukar analysera ner i småbitar.

Tills jag kommit tillbaka igen i humör och hälsa bjuds ni på några fotografier från Gotland i somras. Helt ofixade är dom.. men det är ganska skönt att strunta i retucheringen ibland.






















Längtar så jag nästan dör efter den här ön. Här mår jag verkligen bra.


Kramar till er så länge.  // Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0