Miranda Tribute

Söndag..

De andra här hemma fortsätter idag med urstädningen av gamla prylar framplockade ur husets alla skrymslen och vrår. Jag passade under tiden på att titta igenom de bilder vi tog på semestern och kom fram till att ägna dagens blogg till den häst jag hade på ridlägret.. Miranda.

Hon var absolut det bästa med Tunarp.. utan undantag.






























Vann jag en slant på Triss eller dylikt.. skulle jag direkt fara till Tunarps Säteri i Småland och slänga upp en bunt sedlar på föreståndarens bord. -Ge mig hästen.. och gör det nu..!

Den hästen var så jäkla snäll.. vänlig.. söt och go. Hon hjälpte mig tillbaka i sadeln vilket jag kommer vara henne evigt tacksam för.

Av bilderna att dömma kan ni själva se vilken skönhet hon faktiskt är. Lagom stor.. lagom mycket fart i.. lagom på allt.

Töserna här hemma brukar pipa och gny om alla hästar de förälskar sig i där på lägret. Jag kan bara hålla med dom efter årets stallvecka och avslutar dagens skrivande med lite Piiiiiip och Gnyyyyyy.

I love you Miranda.. du är bara så bääääst.. så fett bra.. Åååååååå jag vill ha... jag måste ha... piiiiip.... piiiiip.. piiiip.  :  )

Kram och på återhörande  // Christine



Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Jag rider på Tunarp. Och vet du?! Jag har Miranda som lektionshäst nu :)

2011-10-05 @ 15:47:09
Postat av: Christine

Vad kul. : )

Jag trodde hon såldes året därpå när jag var där på gården. Ja hon är en riktigt fin häst.. hoppas du får mycket skoj tillsammans med henne. : )



// Christine

2011-10-06 @ 10:20:38
Postat av: Ida

Hej! Jag rider på Tunarp och Miranda är min absoluta favvo!! Och min sköthäst...:) Så snäll, söt... Ja, precis som du beskrev henne! Förstår om du saknar henne!

2013-04-28 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0