Gjorde ett skärgårdsbesök idag

Torsdag..

Var ut till min yngre syster och hennes tvillingpojkar idag. Jag blir kär i dom varje gång jag ser dom. Min kära mor var där när jag kom fram till huset. Trevligt att se henne igen.. ja eller att se alla för den delen. Nedan är ett axplock av alla bilder jag tog där ute på ön.



M och V..


Söt liten stuga intill färjeläget..


M grimaserar..


Syrrans häst Wilma..


M charmar objektivet på kameran..


Grusvägen vi vandrade fram på..


M och V i full gång med att undersöka allehanda ting..


got kittlade Wilma så hon måste klia sig..


M på väg ut till altanen..


Utanför mammas näste..


M studerar reflexerna i fönsterrutan..


Mamma gav bort den gamla skrindan till M och V..


M är lika fascinerad av kameran varje gång..


Fåren i hagen intill där syrran bor..


M grimaserar igen..


Hästhagen där Wilma går alldeles utanför syrrans tomt..


Klåfingrig V..


Nu ska jag umgås lite med min styvfar och hanses käresta C innan det är dags att krama kudden. De åker nämligen till Gotland imorn och ska dansa runt stången där om en vecka. Sov så gott när det blir dags för det.

Kram och på återhörande  // Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0