Hemma hos lille Anton

Tisdag..

Idag åkte jag hem till min gamla goda vän K och tittade på hennes nya son A. Eller nya.. det är hennes första och han är blott 3 veckor gammal. Sååå liten och go var han. Sov mest hela tiden och vaknade bara för att bli matad.. för att sedan snabbt  somna om igen.



Antons rum.. söta Nalle Puh-tapeter och himmelsäng.



Självklart måste också lille A få en Trynis från Nordik, hemma i Götet.



Området K bor i är väldigt lugnt och lummigt. Mycket trivsam miljö att växa upp i.



Vi tog en promenad ut i skogen.. eller på de grusvägar som slingade sig runt omkring där dom bor. Sagolikt skön natur. Lurviga Bauer-skogar för att sedan komma fram till en öppen Bröderna Lejonhjärta-äng.



När klockan hade passerat fika och senare även middag tackade jag för mig.. slog en signal till min biopappa som bor inte långt därifrån.. hörde mig för om de var hemma.. visst var de det.. så jag åkte dit för en kopp kaffe.. som blev till en sen sillmiddag (och jag som redan hade ätit middag idag) och efterföljande hallonpaj med glass. Ibland är livet rätt käckt att leva. Åka från hus till hus och bli istoppad mat och massa gott att fika till.  : )



Nu måste jag göra frukost innan jag dör. Magen är ju så uttöjd från gårdagen så nu har den den så smått börjat kurra och gnälla -Ge mig mat.. föd mig.. fyll på med nytt bränsle.. annars blir jag sur!  :  )

Hoppas ni har det fint där ni är. Idag är vädret grått och stundvis lätt regn. Jag lär stanna inne ett tag.. i alla fall tills jag kommer på vad jag ska göra.  :  )


Kramar och på återhörande  // Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0