Måste planera Stockholmsvistelsen

Söndag & Måndag..

Nu är det så här goa vänner att det är fler än två som vill ses när jag kommer "hem" till Storstan. Jag blev jätteglad över detta.. och började genast fnura på hur jag skulle lösa det med att hinna se er alla. :  )

För att underlätta och att ingen glöms bort så lägger jag därför ut de dagar/tider som jag kan träffas på.

Först tänkte jag att detta är ju helflängt att jag ska behöva göra såhär.. som att boka tid hos frissan. Men saken är den att jag vill hinna träffa er alla för det blir långt mellan gångerna.. och då är detta alternativ kanske inte så dumt ändå.

När ni tittat igenom vilka tider det finns kan ni väl därefter sms:a eller lägga in en kommentar här på bloggen.. och "boka" in er tid. Då ser ni också när andra bokat så det inte blir någon dubblett. Jag hoppas att ni hinner titta in här innan jag åker uppåt så ser jag fram mot att ses om några dagar.


Lördag: 15.00 - 17.00     TITTI
Lördag: 18.00 och framåt     KATRI
Söndag: 12.00 - 14.00     EVA
Söndag: 15.00 - 17.00     KATIA
Söndag: 18.00 och framåt    
pappa GÖSTA
Måndag: 12.00 - 14.00     MIMMIE
Måndag: 15.00 - 17.00     SARA  
Måndag: 18.00 och framåt
----- Reservdag (annars hem och plugga) -----
Tisdag: 12.00 - 14.00
Tisdag: 15.00 - 17.00
Tisdag: 18.00 och framåt     pappa KENNETH





Det känns verkligen konstigt att boka in er på detta viset. Men jag gör det med hjärtat och ingenting annat.  :  )

Många kramar // Christine





Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det såg väl bra ut det där! :D

2009-03-29 @ 21:18:32
URL: http://adaosara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söndag kl 12. utmärkt:) E

2009-03-30 @ 08:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0